poniedziałek, 3 czerwca 2013

Paris, Ile-de-France.

3,2,1 Ruszasz w drogę.  Francja. To tu spotykają się wszystkie języki  świata i podążają ścieżkami Paryża.  Angielski, Arabski, Chiński, Hiszpański, Rosyjski, Portugalski, Koreański i inne. Jeden wielki mix narodowości. W środku znajdujesz się Ty a wokół Ciebie czarnoskóre twarze przekupujące przechodnich. Gdzieś obok widać parę młodych, która pozuje do sesji ślubnej. Gdziekolwiek spojrzysz widzisz równo przystrzyżone ogrody zieleni, dbałość w każdym detalu. Kiedy jesteś na wieży Eiffla to widoku z niej nie jesteś w stanie porównać z niczym innym. Widok ten jest inny, niż z wieży we Włoszech San Marino i Atomium w Brukseli. Patrzysz przed siebie poznając siebie. W Paryżu chce się być, żyć ,trwać. Ja na pewno chciałabym tam zamieszkać.  A słowa - pięknie, ślicznie, ładnie, fantastycznie są zbyt proste aby opisać to miejsce.




















33 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia ! Uwielbiam Paryż <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam, ale chętnie bym odwiedziła :)
    PS Popraw sobie "Wieża* Eiffla" ;) I dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ale Ci zazdroszczę! Zawsze chciałam zwiedzić Paryż!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słowa - pięknie, ślicznie, ładnie, fantastycznie są zbyt proste aby opisać twoją urodę i wspaniały charakter!
    Całuję z mokrej Dąbrowy :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Love the pictures, love the blog, the city, your outfit...
    GREAT!!
    xx from
    www.letourne-disque.blogspot.com
    www.citybreakfast.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahh w Paryżu jest cudownie,też byłam :)
    Chętnie bym tak powrociła.
    piękne zdjecia!:*

    Obserwuję Cię!Będzie mi miło jeśli również będziesz mnie obserwować!:)
    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Paryż! zawsze tam chetnie wracam!
    Super blog,post, śliczna dziewczyna z Ciebie, równiez dodaje do obserwowanych;)
    Dzięki za komentarz i odwiedziny;)
    W kontakcie, kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo bardzo zazdroszczę! ja kocham podróże,chętnie pooglądam jak najwięcej zdjęć z Twojej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę wycieczki do Paryża ;-)
    fajny blog.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ni tylko Ci pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjna wycieczka też bym tak chciała:) piekne zdjęcia i super blog:)
    Ja już dodaje do obserwowanych, bo z chęcią jeszcze nie raz do Ciebie zajrzę:)
    p.s. świetne spodnie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi
    Everyone,How are you.Excellent working Today Join your Platform got new information..My pray with you Dear Friend......Got more Success Blessings in the name of GLORY.
    Join our Platform Part our Work.
    Hudpleie produkter
    Anti aldring
    Botox Stavanger
    Hudpleie produkter
    Laserbehandling mot rynker
    Anti aldring
    Botox Stavanger
    Behandling av uren hud
    Massasje Stavanger

    STAY BLESSINGS!

    THANKS
    JOHNS

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę, że mogłaś tam być. *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam w Paryżu i mam nadzieję, że uda mi się tam jeszcze wrócić..wiem co czułaś bedąc tam..nie da się teog opisać słowami...
    pozdrawiam i obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  15. We always have Paris!!! Very nice snapshots! xxx

    www.stylentonic.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z Tobą, również byłam w Paryżu i jest to miasto, którego nie można ująć w słowach :)
    Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga:
    zakochanaroza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Paryż <3 nie marzę o niczym innym!
    szalenie Ci zazdroszczę farciaro!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gorgeous pictures!! love your leggins :)
    xx

    http://modaytendenciasrtg.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  19. wow,to wszystko jest takie wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia ! Paryż <3 jest jednym z moich marzeń aby zwiedzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I polecam! :) Jest to miejsce, w którym chciałabym zamieszkać. Niesamowity klimat :)

      Usuń