piątek, 8 marca 2013

Podróżuję stopami



Łatwa rozmowa - nie istnieje taka rzecz. Nie jestem nieśmiała...Moje biodra kłamią, bo w rzeczywistości jestem nieśmiała. Ale kiedy podróżuję stopami , popatrz na ziemię , słowa są zapisane na piasku . Kiedy poruszam biodrami, patrz jak się kołyszę, słowa są zapisane w powietrzu.



Z deszczu strug i słonecznych chwil z wyrazistych barw, niewyraźnych min , z resztek dnia wczorajszego snu, z chaotycznych myśli i prostych słów, z ciszy nocy, z hałasu dnia, z moich wszystkich obaw, wypitych kaw, z rannych rozmów, leniwych dni, z przeczytanych wierszy, ulubionych płyt, z wiecznych trosk o cały świat, 
I nocnych myśli, co nie dają spać, z kilku listów na szuflady dnie,ze starych filmów i wyblakłych zdjęć. Ułożysz mnie, w całość ułożysz mnie . 











Zdjęcia z Częstochowy , zaliczyliśmy kolejny dobry wyjazd ;) A dziś dzień kobiet spędzony również bardzo pozytywnie .  Dziękuję za wszystkie życzenia , jesteście kochani ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz